Otorinolaringologė

INGA KATUTIENĖ

LICENCIJA

MPL-16949/30217 (gydytoja otorinolaringologė).

Gydytoja ,,Clinicus Klaipėda“ konsultuoja suaugusius ir vaikus su įvairia ausų, nosies ir gerklės ligų patologija. Atlieka viršutinių kvėpavimo takų apžiūrą fibroendoskopu, chirurgines intervencijas ir operacijas.

Inga Katutienė: „Inovatyvūs ligų gydymo ir diagnostikos sprendimai, paslaugų kokybė ir atidus dėmesys kiekvienam pacientui – šiuolaikinio požiūrio į pacientą sudėtinės dalys. Džiaugiuosi prisijungusi prie puikios medikų profesionalų komandos „Clinicus Klaipėda“, nes mūsų vizijos sutampa“.

Domėjimosi sritys – gerklų ligų diagnostika, chirurginis gydymas. Ankstyva ausų, nosies, gerklės onkologinių ligų diagnostika. Funkcinė nosies ir sinusų chirurgija.

Išsilavinimas

2011 m. gydytojo otorinolaringologo profesinė kvalifikacija.
2008 m. medicinos gydytojo profesinė kvalifikacija.
2007 m. medicinos magistro kvalifikacinis laipsnis ir gydytojo kvalifikacija.

Praktinės ir teorinės žinios, įgytos klinikinėse mokymo įstaigose

• Lietuvoje: LSMU KK ANG ligų klinikoje, LSMU KK FOL chirurgijos sk., Kauno ligoninėje; Rumunijoje: „Clinical Emergency County Hospital of Targu-Mures, ENT Clinic“.
  • Aktyvus dalyvavimas ir narystė Lietuvos ir Klaipėdos krašto otorinolaringologų draugijų veikloje.
  • 2017 m. pasaulinis kongresas „IFOS 2017 World Congress Paris” (Paryžius, Prancūzija).
  • 2017 m. tarptautiniai tobulinimosi kursai „2-oji sinusų ir priekinio kaukolės pamato chirurgija” (Kaunas, LSMUL KK).
  • 2016 m. tobulinimosi kursai „Išplėstinės sinusų, orbitos ir kaukolės pamato chirurgijos indikacijos” (Kaunas, LSMUL KK).
    2016 m. endoskopinės chirurgijos kursai pažengusiems (Kaunas, LSMUL KK).
  • 2016 m. tobulinimosi kursai „Medical Expert training in clinical benefits of NBI in diagnostic endoscopy in laryngology” (Praha, Čekija).
  • 2016 m. ANG chirurgijos su koabliatoriumi kursai (Mančesteris, Didžioji Britanija).
  • 2016 m. tobulinimosi kursai „6th Winter Days of Laryngology” (Crans Montana, Šveicarija).
  • 2013 m. Pasaulinis kongresas „IFOS 2017 World Congress Seul” (Seulas, Pietų Korėja).
  • 2011 m. Baltijos šalių kongresas „5th Baltic Otorhinolaryngology Congress” (Ryga, Latvija).
  • 2010 m. pasaulinis onkologijos kongresas „IFHNOS Worldtour Frankfurt“ (Frankfurtas, Vokietija).
  • 2009 m. tarptautinė ANG ligų konferencija (Sovata ,Rumunija).
  • 2019 m. konferencijoje „Otorinolaringologinės aktualijos“ – pranešimas „Ilgalaikis užkimimas. Priežastys ir diagnostika” (Respublikinė Klaipėdos ligoninė).
  • 2018 m. konferencijoje „Vidaus ligų diagnostikos ir gydymo aktualijos“ – pranešimas „Ūmus rinosinusitas. Kuo gydysime?” (LSMU MA Vidaus ligų klinika, Klaipėdos universitetinė ligoninė).
  • 2016 m. Videolaringostroboskopija su NBI (Klaipėda).
  • 2014 m. Klaipėdos krašto LOR draugijos konferencijoje – „Pasmilkininės duobės infekcija. Klinikinis atvejis“ (Klaipėda).
  • 2011 m. mokslinis darbas su bendraautoriais „Helicobacter pylori infekcija viršutiniuose kvėpavimo takuose“.
  • 2018 m. „Intranasal Helicobacter pylori infection in patients with chronic rhinosinusitis with polyposis. The Journal of Laryngology & Otology“.
  • 2017 m. „Helicobacter pylori in tonsillar tissue: a possible association with chronic tonsillitis and laryngopharyngeal reflux. The Journal of Laryngology & Otology“.
  • 2015 m. „Helicobacter pylori infekcija ir gerybinių ryklės ligų rizika. Otorinolaringologijos aktualijos“.
  • 2013 m. „Helicobacter pylori infection in laryngeal didseases. European Archives of Oto-RhinoLaryngology and Head & Neck“.
  • 2012 m. „Helicobacter pylori infekcija ir gerklų ligų rizika. Otorinolaringologijos aktualijos“.
  • 2011 m. „Sergančiųjų gerklų vėžiu išgyvenamumą lemiančių veiksnių analizė. Otorinolaringologijos aktualijos“.
  • 2010 m. „Kombinuota elektroakustinė stimuliacija. DUET aparatas. Otorinolaringologijos aktualijos“.
Nesiryžtate pokyčiams, nors jiems jaučiate didelį poreikį? Kviečiame pradėti nuo profesionalios asmeninės konsultacijos.

Clinicus Klaipėda